Toimintakulttuuri

Tampereen Vihreiden toimintaperiaate on, että ketään ei kiusata, syrjitä, häiritä tai ahdistella seksuaalisesti tai muulla tavoin. Kaikkeen edellä mainittuun puututaan. Ilmoituksen voi tehdä yhdistyksen jäsen, joka on kokenut tai havainnut kiusaamista, syrjintää, häirintää tai seksuaalista ahdistelua Tampereen Vihreiden toiminnassa. Tampereet Vihreät on aikuisten vapaaehtoisten yhteisö, minkä vuoksi ensisijainen toimintaperiaate on keskustella koetuista ja havaituista epäkohdista kasvotusten asianomaisten henkilöiden kanssa.

Tarvittaessa voit ottaa yhteyttä yhdistyksen puheenjohtajiin ja työntekijöihin riippuen kenen kanssa koet asian käsittelyn luontevimmaksi. Yhteydenoton voit tehdä alla olevalla häirintäilmoituksella. Pyydämme ensisijaisesti jättämään ilmoituksen omalla nimelläsi, jotta voimme mahdollisimman tehokkaasti selvittää asian. Mikäli koet sen mahdottomaksi, ilmoitus on mahdollista jättää nimettömänä. Huomioithan tässä tapauksessa, että asiaa ei välttämättä pystytä selvittämään ja käsittelemään.

• Ilmoituslomake, joka toimitetaan Tampereen Vihreiden työntekijöille (Tarja Virtanen ja Henriikka Kaunela). He käsittelevät asian ensisijaisesti puheenjohtajien (Olga Haapa-aho ja Tuomo Pekkanen) kanssa, mikäli ilmoitus ei koske jompaa kumpaa heistä.
  • Ilmoituslomake, joka toimitetaan Tampereen Vihreiden puheenjohtajille (Olga Haapa-aho ja Tuomo Pekkanen). He käsittelevät asian ensisijaisesti työntekijöiden (Tarja Virtanen ja Henriikka Kaunela) kanssa, mikäli ilmoitus ei koske jompaa kumpaa heistä.