Hae Tampereen Vihreiden hallitukseen tai yhdistyksen puheenjohtajaksi!

marras 8, 2019

Yhdistyksen syyskokous valitsee hallituksen uudet jäsenet ja toisen puheenjohtajan lauantaina 16.11. klo 16.00 Wanhan Postin saunalla (Pellavatehtaankatu 10).

Tampereen Vihreät on yhdistys, jonka tarkoituksena on edistää toiminnallaan vihreitä arvoja, tukea puolueen toimintaa ja lisätä vihreän liikkeen kannatusta Tampereen alueella. Yhdistys edistää kansalaisten osallistumis- ja vaikuttamismahdollisuuksia oman elinympäristönsä kehittämiseen.

Tampereen vihreiden varsinaisen jäsenten hallituskaudet ovat kaksivuotisia. Vuosittain vaihtuu puolet hallituksen jäsenistä sekä toinen puheenjohtaja. Varajäsenten paikat ovat vuoden mittaisia.

Hallituksessa pääset suunnittelemaan kaupungin vihreiden toimintaa ja seuraamaan aitiopaikalta päätöksentekoa sen eri asteissa. Tulevien vuosien toiminnan painopiste on kuntavaalit 2021, tule mukaan tekemään vihreää vaalivoittoa!
Hallitustyöskentelysssä on mahdollisuuksia monenlaiseen toimintaan: poliittisen toiminnan ja vaalien lisäksi voit kirjoittaa, viestiä, kehittää yhdistyksen toimintaa sekä organisoida toiminnan toteuttamista käytännön tasolla. Vihreän politiikan tunteminen ja järjestökokemus on hyödyllistä hallituksessa toimiessa, mutta innostus ja kiinnostus vihreään toimintaan riittävät myös hyvin!

Ilmaise kiinnostuksesi hallitustyöskentelyyn lyhyellä esittelyllä sähköpostilistalle tavi@vihreat.fi viimeistään torstaina 14.11.2019.
Laita viesti myös kopiona henriikka.kaunela@vihreat.fi.

Erityisen tärkeää on hyvä esittely jollet itse pääse kokoukseen!

Voit ottaa kysymyksissäsi suoraan yhteyttä puheenjohtajistoon tai järjestökoordinaattoriin.

Syysterveisin,

Mira Isomäki                                Tuomo Pekkanen