Tampereen vihreät nimesivät ensimmäiset kuntavaaliehdokkaansa

huhti 9, 2016

Tampereen vihreät ovat nimenneet kevätkokouksessaan 9.4. ensimmäiset kaksikymmentäkolme kuntavaaliehdokasta. Nimettyjen ehdokkaiden joukossa on tuttuja kasvoja aina kansanedustajista Tampereen vihreiden pitkäaikaisiin järjestövaikuttajiin.

Ensi vaalikauden kaupunginvaltuutetuksi hakevat muun muassa kansanedustaja Olli-Poika Parviainen, Tampereen vihreän valtuustoryhmän varapuheenjohtaja Jaakko Mustakallio sekä tunnettu bloggaaja Emmi Nuorgam.

”Ehdokaslistamme on läpileikkaus tamperelaisista; mukana on ehdokkaita kaikista eri väestöryhmistä aina nuorista eläkeläisiin ja opiskelijoista kansanedustajiin”, sanoo Tampereen vihreiden puheenjohtaja Juuso Kiiskinen. ”Tulemme asettamaan kuntavaaleihin täyden sadan nimen ehdokaslistan, josta jokainen löytää itselleen varmasti sopivan ehdokkaan”, vakuuttaa Kiiskinen. ”Vihreät tulevat kuntavaaliohjelmassaan ajamaan entistä parempaa joukkoliikennettä, tehokasta ja järkevää sosiaalipolitiikkaa sekä luonnon ja ympäristön huomioimista kaikessa päätöksenteossa. Tavoitteenamme on ensi vaaleissa lisätä valtuutettujemme määrää ja parantaa Tamperetta entisestään”, puheenjohtaja Kiiskinen toteaa.

Nimetyt ehdokkaat: