Lämpimästi tervetuloa mukaan vihreään toimintaan Tampereella

Vaalit ovat politiikan parasta aikaa – tule siis ihmeessä mukaan vaalitalkoisiin! Tässä on listattuna viisi helppoa tapaa osallistua vihreään toimintaan Tampereella:

1. LIITY EHDOKKAAN TUKIRYHMÄÄN

Kuntavaalit tehdään pitkälti meidän 100 hienon ehdokkaan ja heidän tukiryhmiensä voimin. Voit mennä mukaan yhden tai useamman ehdokkaan kampanjaan – tukiryhmistä löytyy jokaiselle innokkaalle isompaa ja pienempää tekemistä! Tukiryhmistä löytyy tietoa esim. ehdokkaiden facebook -sivuilta tai olemalla suoraan yhteydessä ehdokkaisiin.

2. ANNA AIKAA – TULE MUKAAN VAALITAPAHTUMIIN

Tukiryhmien lisäksi Tampereen Vihreät ja sen jäsenyhdistykset tulevat järjestämään monenlaista vihreää tapahtumaa ympäri kaupunkia. Muun muassa maaliskuun lopussa Keskustorille ilmestyvillä vaalimökeillä tarvitaan vapaaehtoisia keittämään kahvia, kampanjoimaan ja pitämään hyvää vaalifiilistä yllä!  Tsekkaa tulevat tapahtumat nettisivujen tapahtumakalenterista ja tule paikalle – ennakkoilmoittautumisia ei vaadita (ellei toisin mainita)!

3. VIE VIHREÄÄ KUNTAVAALIVIESTIÄ ETEENPÄIN

Kerro kaverille, tykkää ja jaa viestiä meidän ehdokkaisiin ja vihreisiin vaalitapahtumiin liittyen
niin sosiaalisessa mediassa kuin ihan sosiaalisestikin. Kannusta kavereita ja perheenjäseniä äänestämään – kerro, miksi se on tärkeää! Hyviä perusteluja löydät vaaliohjelmastamme.

4. TUE EHDOKKAITA LAHJOITUKSELLA

Vaalikampanjan tekeminen ja mainostaminen vaatii rahaa. Jokainen kymppi tulee tarpeeseen! Tampereen vihreiden ehdokkaiden lahjoituslinkit löydät täältä.

5. MERKITSE ÄÄNESTYSPÄIVÄT KALENTERIISI JA MUISTA ÄÄNESTÄÄ

Kuntavaalien ennakkoäänestys järjestetään 29.3.–4.4.2017 ja varsinainen vaalipäivä on 9.4.2017. Aina parempi, jos otat myös kaverisi mukaan äänestämään!

Vaalipäivän iltana jännitetään tuloksia yhdessä Ravintola 931:ssä, olet lämpimästi tervetullut myös sinne – toivottavasti juhlitaan yhdessä vihreää vaalivoittoa!

Nyt tehdään yhdessä vihreistä Tampereen pormestaripuolue kuntavaaleissa 9.4.2017!