Valtuustokyselyt

Kaupunginvaltuutetuilla on mahdollisuus esittää kirjallisia kysymyksiä pormestarille sekä apulaispormestareille kyselytunneilla. Kaupunginvaltuuston kyselytunnit järjestetään tarvittaessa ennen kaupunginvaltuuston kokousta. Linkkiä seuraamalla pääset tutustumaan vihreän valtuustoryhmän jäsenten jättämiin kyselyihin.

20.9.2021 Valtuustokysely asunnottomien palvelujen saavutettavuudesta ja Asunto ensin -periaatteen toteutumisesta – Olga Haapa-aho ja Juhana Suoniemi

15.5.2020 Valtuustokysely koskien Tampereen luontopolkuja – Oras Tynkkynen

17.6.2019 Valtuustokysely Parklet-käytännön etenemisestä – Juhana Suoniemi

18.2.2019  Valtuustokysely terveyskeskusten tilanteesta – Juhana Suoniemi